Killing Time in Austin
S1, E9: The women head to Brandi and Stephanie's lake house in Austin, Texas; LeeAnne learns that everyone knows the details of a secret from her past; Cary and Stephanie engage in a heated confrontation with LeeAnne, after overhearing a late-night fight.