Klassentreffen
S1, E6: Simon Jessel confronts his old school bullies at their class reunion, inventing a completely made-up life story and turning himself into a charismatic imposter. Lara pressures Florian over a theft, but he doesn’t have the money to solve the problem legally. Eva, meanwhile, beset by her own financial troubles, dares to confront a powerful woman in an effort to find a solution.