König oder Königin
S3, E23: Marian tells Prince John she could inherit the throne before him. Furious, he hires the giant Samsung to kidnap her. Backed by powerful allies, Samsung begins the mission. But Robin and Derke intervene with a counter-kidnapping plan to protect Marian. Their bold actions lead to a dramatic confrontation that tests loyalty and courage.