Konkurrenz
S1, E3: Flo seeks professional help for Luna's depression, but she's not sure it's enough. She suspects a deeper cause rooted in the past and reaches out to Plan B. Flo believes Luna's near-last finish in a crucial gymnastics competition triggered the crisis. Following that event, Luna's friendships with Greta and Anouk shattered, and she began a tumultuous relationship with Pascal. This gripping tale explores the complex interplay between past wounds and present turmoil as those around Luna strive to unravel the mystery and bring healing to her world.