Kuchen gut, alles gut
S1, E6: Trixie faces the daunting challenge of finding an affordable apartment in Berlin for herself and Hintz within a week, an almost impossible task. For the first time in his life, Hintz commits an act of selflessness. Unbeknownst to Trixie, he decides to enter a retirement home, intending to relieve her of his "burden."