Larfleez
S1, E23: The crew of The Interceptor searches the planet Okaara for the mythical Orange Lantern battery as a way to combat the Aya Monitor. The problem is, it’s guarded under the watchful, and very greedy, eyes of Larfleeze, the one and only Orange Lantern.