Lebensglück
S1, E7: Daniel Ruland is admitted to the clinic with a broken leg, but his more serious concern is Crohn’s disease, which has taken a toll on his life. Elias Bähr quickly bonds with the upbeat patient and becomes personally invested in his recovery. His compassion and commitment impress Dr. Niklas Ahrend, who sees Elias beginning to grow into a confident young doctor.