Lebenslügen
S15, E17: While investigating the murder of hospital doctor Roland Scholz, Commissioner Rico Sander faces an emotional challenge when he learns his mother is about to undergo a major operation. Despite his personal turmoil, the case must go on. The trail leads to nurse Gerrit Habermann, who was dismissed after a dispute with the victim. As Sander struggles to stay composed, the investigation exposes painful truths about anger, vulnerability, and human frailty.