S10, E25: Betty continues to ponder the renewed spark between her and Walden. However, her world is shaken when she overhears a conversation between Walden and Helena, leaving her in disbelief and wondering if their connection was just a figment of her imagination. Meanwhile, Helena puts her plan into action; she wants to have a child with Walden. To ensure everything goes smoothly, Helena needs to confirm that Walden is indeed qualified as a sperm donor.