Liebe
S5, E2: Detective Vera Lanz is pulled away from a long-awaited meeting with Dominik Schneider when a new case demands her attention. With Paul Böhmer at her side, she rushes to the scene. As Vera juggles the weight of the investigation and the strain on her personal life, she is pushed to her limits. This case forces her to confront the pressures of her dual responsibilities while trying to stay grounded in the chaos.