Löwinnen
S2, E2: Detective Beissl is beside himself. Not only is his daughter Eva on the verge of freaking out because of her term paper, but a murder that took place at 6:30 a.m. right in front of the police station went unnoticed by everyone. Max sheepishly admits that he took a quick nap.