Luftwaffe
S2, E4: Jens Wehrberg is shot dead in his convertible on an open street. Marek Roth, witnessing the event from his nearby restaurant, becomes entangled in a surprising investigation. The shock deepens when authorities discover the murder weapon was a drone. As Marek unravels the mystery, it becomes evident that his restaurant was the actual target of this high-tech attack. Just months earlier, criminals had attempted to extort protection money from him, hinting at a sinister link between past threats and the present danger.