S6, E3: Robot Chicken pitches "The Fast and the Furious 6"; We see Wilson from "Cast Away" in a "Bourne Identity-type role; We find out what Odd Job does on his day off; The writers dream how different Scooby-Doo would be if Lisbeth Salander joined them.