Masken
S2, E26: Dr. Marc Lindner is surprised when two injured patients arrive from a local juvenile detention center. Theresa Koshka treats one of the inmates, Dennis Lürssen, while Marc finds himself face to face with someone from his past. The prison doctor, Dr. Paul Hammerstein, is an old acquaintance. As they work side by side, unresolved history between the two men resurfaces and adds tension to the day’s challenges.