S9, E9: Ashley and Stacey each attend their divorce mediation appointments with unforeseen outcomes. Keiarna and Greg examine their relationship more closely. Gizelle spends time with Grace as she anticipates becoming an empty nester. Mia is pushed to her breaking point when her life choices are questioned.