Messes & Bridesmaid Dresses
S13, E13: The ladies reflect on their Ireland trip with mixed emotions; Danielle wants to tell Melissa the gossip, but Jennifer hopes she won't until after Tre and Louie's vows; Melissa feels her relationship with Teresa has hit a wall and is ready to give up.