S1, E3: What's that pile of furry grey stuff? Is it a blanket? No, it's Mimo the anteater, who's sleeping, wrapped up in her thick tail. She gets up slowly at dusk, because she likes to go out at night to find an anthill, full of tasty ants for her to eat.