Moses
S2, E3: When a baby is found alone in a bathtub floating on Lake Wannsee, WaPo Berlin immediately takes action. The infant, identified as Leo Heppendorf, comes from a wealthy and influential family whose business empire spans generations. The kidnappers demand two million euros, and the team must race against time to bring Leo home safely.