The Real Housewives of Orange County Moving In, Moving On And Moving Fast
S12, E5: Tamra and Shannon come fact to face with Meghan's new baby; Lydia's family takes a vacation full of uncomfortable conversations; Vicki meddles in her son's love life; Peggy invites her friends to the unveiling of her Lamborghini.