S9, E20: When Dede drops in unexpectedly, Mitchell and Cam come to a realization about her effect on their lives; Phil, Luke, Alex and Haley all have different bad news to break to Claire and compete about when to do it, the tiny window of time after her monthly spa day when she’s her most relaxed.