Mutterliebe
S7, E26: Senior physician Dr. Matteo Moreau overwhelms Florian Osterwald with endless paperwork while admitting the heavily intoxicated Jennifer Schewe alone. In another part of the hospital, Dr. Ben Ahlbeck and Dr. Elias Bähr treat seven-year-old Roberto Bruni, who suffered a mild electric shock while playing. Prof. Karin Patzelt looks forward to an unexpected reunion with Frank Boger, who reenters her life at the clinic.