Nachwehen
S15, E6: Midwife Saskia Drechsler is found strangled in the parking garage of her practice. Detectives narrow the suspects to her prenatal class participants, but suspicion also turns to Clemens Kundmann, her business partner and fellow midwife. Their conflicting approaches to their work created tension that may have turned deadly. As the investigation unfolds, long-buried secrets and personal rivalries come to light, painting a portrait of passion, resentment, and betrayal.