Neue Wege
S2, E31: Dr. Leyla Sherbaz faces an emotional test when her ex-husband Navid is brought to the emergency room with serious injuries. Concerned for him, she is joined by their daughter Zoe. While Leyla tries to stay composed, Dr. Franziska Ruhland and Ben Ahlbeck work urgently to identify the cause of Navid's symptoms and stabilize his condition.