Neustart
S2, E2: Big changes are coming to Johannes-Thal-Klinikum. Assistant physician Elly Winter has made a difficult personal decision and must now deal with the consequences. At the same time, Wolfgang Berger announces a major plan that will affect the future of the hospital. His announcement causes tension and frustration, particularly for Professor Patzelt and the rest of the senior team.