On Thin Ice
S1, E5: Becky braves sub-zero temperatures to fish a remote, frozen lake; Pike Mike searches for a precious source of bush medicine; Kim and Pierre break camp and begin their winter trapping season. Bentley heads cross-county with a fishing boat in tow.