Parting Ways
S1, F5: Aubrey reacts to a shocking news; Sophia examines the reasons she's holding on to her toxic ex-boyfriend; Kathy weighs the possible risks of removing her breast implants; Sebastian reveals the true reason for coming to the Rewind Retreat.