S1, E46: Kenza and Flo help keep Basim's alibi alive, but should be wary when Dorien and Baï shadow Basim. Pieter wants to borrow the holiday allowance from his mother, but has to confess that it is for Soufian. Dorien likes that he wants to help, but finds no solution. He then tries to fish with his father, but he also does not help him.