Phase Zwei Deutschland 86
S3, E7: Martin is arrested and framed for Lenora's assassination plot; as Tina manages to overpower her interrogator, Tischbier is caught up in the fray; Valdez and Brigitte pull the threads of the Kohl assassination attempt; Nicole fears for Max's safety.