Platzangst
S3, E1: With Magda off for the day, Tobias agrees to take Waltraud to her dreaded MRI appointment. The trip is a masterclass in bickering, but things go from bad to worse when their rickety elevator gets stuck between floors. With Tobias and Waltraud trapped inside, it's up to Magda and Nadir to figure out what happened to the feuding pair.