Poledance
S15, E20: Lilly Martins, the owner of the pole dance studio "Pole4Soul," is found dead at the base of a dance pole. What appears to be a tragic accident soon proves to be murder. Suspicion falls on Dennis Morel, her business partner, whose financial troubles have deepened with her death. As detectives probe into their partnership, buried secrets surface, revealing a story of trust broken and ambition turned fatal in the glittering world of fitness and performance.