Prepper
S34, E3: The first wave of the COVID-19 pandemic leaves deep scars for Sebastian Grebe, whose wife was undergoing cancer treatment before dying of the virus. Since then, the district office employee has become consumed by fear of infection and is obsessed with keeping his sons Schorsch and Fabian safe. His home is filled with protective gear and survival supplies, but one thing he still seeks is a firearm, revealing how far his paranoia has taken him.