S3, E6: When Melodie shows up at Andy's flat, they finally confess their feelings for each other. But after a night of bliss, Melodie is gone. Meanwhile, in his fantasy writing class, Errol spins a fantastical tale of Andy, now cast as a stable boy on a quest to find his long lost princess. With the help of a young stable master, Errol, the boys will encounter a slew of odd but familiar faces in this fantasy retelling of Uncle, and possibly help the real Andy get to the bottom of how he can win Melodie back.