Pumpkin-King-Fever
S3, E16: Findus really wants to be the pumpkin king of the village one day. This year, with the help of Pettson, he is working especially hard to grow a giant pumpkin. Because Findus tries so hard, even the chickens believe in him. But the competition with Gustavsson and Beda never sleeps. If Findus is to succeed anyway, it will take a crazy miracle.