Rainy Afternoons Are Bad
S1, E6: One rainy afternoon, a man seeks Lupin's help on behalf of a young woman. The woman is actually Fujiko, who is after a diamond known as "The Star of Killamanjaro". The diamond was implanted into the chest of a mob boss.