Raubkatze
S2, E2: Ulla Nowak is found shot dead in the police archives. Kilian reports overhearing a fierce argument the evening before between Marc's father Justus and Ulla in the archives. As the investigation unfolds, suspicion arises that in a past murder case, Justus may have bribed Ulla for her testimony and was now being blackmailed by her.