I Saw the Sign Red Ribbon
S1, E4: At a concert in 1992 paying tribute to Freddy Mercury, who had died of AIDS a few months earlier, many famous artists wore a red ribbon. It soon became an international symbol of solidarity with people living with HIV/AIDS.