The Real Housewives of Potomac Reunion Part 1
S4, E19: Gizelle and Karen confront each other; Gizelle makes a shocking revelation about her love life; Candiace's mother, Dorothy, joins the couch; Ashley and Candiace have a heated exchange; Michael Darby makes a jaw-dropping appearance.