Reunion Part 1
S6, E18: The Miami ladies reunite in dramatic fashion -- and fashions -- in New York City; Kiki confronts Larsa about her behavior since dating Marcus; Adriana recites a poem dedicated to Alexia; accusations and lies fracture Alexia and Larsa's friendship.