Richtungswechsel
S9, E24: A construction site accident sends Kiara Henneberg to the clinic with serious injuries and reveals deep tensions with her estranged father Patrick Behnke. At the same time, Dr. Ben Ahlbeck grows frustrated with his father’s stubborn refusal to address his health concerns, leaving the family under increasing emotional strain.