S1, E3: Love Club, a bar attended by the queer community, risks to be shut down because of financial problems. Follow the stories of Luz, Tim, Rose, and Zhang. The Love Club is the stage for their lives: a place where sex, love and friendship are expressed with unexpected trajectories and without gender rules.