Der Kriminalist Roter Schatten
S15, E5: Anatoli Efimov, a Russian real estate developer, is found dead near the Russian War Memorial in Treptow. Efimov was involved in a controversial construction project. Schumann’s investigation leads to Ersun Bayram, a young Turkish activist who opposed the development through a local petition. As tensions rise, Schumann navigates the intersection of business interests, public dissent, and hidden rivalries to uncover what really happened.