Ruby
S1, E6: Twenty-year-old Ruby Nielsen is discovered dead beside her horse on the beach, her skull brutally smashed. Her body shows signs of abuse, raising suspicions. Detectives Feli and Dusi find strange plastic fragments near her and a necklace inscribed with Ruby's name. Their investigation leads them to a nearby horse ranch, where they delve into a world of intrigue and hidden secrets. As they uncover the truth, the case takes unexpected turns that challenge their instincts and push them closer to solving the mystery surrounding Ruby's untimely death.