Rückschläge
S16, E20: Nils Willmer is found bludgeoned to death, and the trail leads to a local boxing club where he had recently joined as a member. The club’s owner, Ulli Geiger, a dedicated boxer and mentor, is known for using the sport to inspire troubled youth. But tensions had been rising between her and Nils, who often ignored the rules. As the detectives dig deeper, they uncover rivalries and frustrations that turn a place of discipline into a scene of violence.