Rule No. 137: Move Your Car
S3, E2: Abby gets involved with her son's baseball team and butts heads with Coach Mike; Jo puts her ex-husband in rehab and dives into a relationship with Scott; Phoebe gets a job at an art gallery; Delia loses a big client to a colleague.