Rule No. 218: There's No Crying in Baseball
S3, E6: Reeling from the revelation about Coach Mike, Abby tries to get through the last game of the season without incident, but she and Jo are pulled into their daughters' drama; Phoebe worries about the new direction JD's art has taken.