S2, E1: After the DWL’s wildly successful South Georgia State Fair showing, Ace is left reeling from Jack’s revelation to him in the ring. He flees Duffy, leaving his brother behind to reflect upon the tragedy of their father’s death and how Jack helped Ace climb into the squared circle in the first place.