Schein oder Sein
S1, E8: Dietmar Römer falls off a ladder while fixing a light and is admitted with a broken collarbone. His wife Simone accompanies him to the hospital. Dr. Niklas Ahrend begins treatment, but Dietmar suddenly collapses with internal bleeding. His injuries appear more serious than expected, raising doubts about whether they were really caused by the fall alone.