Schieflage
S3, E3: When Waltraud's bed collapses during a physio session, Conny sees the perfect chance to score some brownie points. She quickly orders a new one, but she's reckoned without Waltraud, who wants to keep her old bed no matter what. Magda comes to the rescue, patching up the bed and hiding a little woodworm problem from Conny. The war between mother and daughter is on, and Magda is caught right in the crossfire.