Schuld
S7, E5: After years without contact, Dr. Matteo Moreau is startled when his in-laws, Walter and Louise, suddenly appear at the Johannes Thal Clinic. Walter’s health has worsened significantly due to his chronic kidney disease. When news arrives that a donor kidney is available, hope and excitement arise, but complications soon follow. Meanwhile, Prof. Dr. Karin Patzelt is caught off guard herself when her former companion Frank Boger turns up at the clinic as a patient, stirring old memories.