Seelenfrieden
S16, E5: A peaceful ski tour turns tragic when a snowdrift collapses beneath Frederik Falkner, sending him tumbling into the depths. Markus risks everything to pull him to safety but fails to prevent his death. With a storm raging and rescue teams diverted to another emergency, Markus takes shelter in an icy cave beside Frederik’s body. Alone in the darkness, he reflects on the fragility of life and the cost of every decision made in the mountains.